image

Transcript


水煌投資股份有限公司
李宝峰
服務經理
095
公司地址
嚴麗蓉
數量
52487762
臺北市松山區南京東路3段346號3樓
單價
總價
收據專用章
存入明細
新台幣現金
外幣現金
貴金屬 公克
他行票據張


新台幣(大寫):一億一仟叁佰壹拾零零仟零佰零拾零元整
合計:
3/00000
收訖章
統一編號
52487762
| 經辦人: 李宜璋
Past 31 days
Total Visit: 15
There are 0 fact-checking replies to the message
No response has been written yet. It is recommended to maintain a healthy skepticism towards it.
Automated analysis from ChatGPT
The following is the AI's preliminary analysis of this message, which we hope will provide you with some ideas before it is fact-checked by a human.
根據你提供的訊息,有幾個地方可能需要特別注意或懷疑: 1. 公司名稱「罕水煌投資股份有限公司」是否為真實存在的公司,建議查證其真實性。 2. 收據中提到的金額「一億一仟叁佰壹拾零零仟零佰零拾零元整」是否符合交易內容,需注意金額是否合理。 3. 收據中提到的統一編號「52487762」是否正確,也建議查證其真實性。 4. 經辦人「李宜璋」是否為公司職員,需確認其身分是否真實。 以上提到的地方可能需要進一步查證,以確保訊息的真實性和可信度。
Add Cofacts as friend in LINE
Add Cofacts as friend in LINE
LINE 機器人
查謠言詐騙